10-05-13

Tuin Hein Meeuwissen

Ik werk al heel lang in de bloembollensector. Dit sluit mooi aan bij mijn liefde voor alles wat groeit en bloeit in de natuur. Als je dan wordt uit genodigd om even bij een bloembollenkweker op de tuin te komen fotograferen, tsja.... dat is dan wel heel erg leuk. Ik heb niet alle namen er bij gezocht, maar kijk en geniet even mee van deze kleurrijke tuin.
Eerst maar even kijken bij de Narcissen:
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
Een doorkijkje naar de kerk in De Engel sluit de serie foto's van Narcissen af. 
 
Er stonden ook nog heel veel soorten Tulpen:
 
 
 

 
 

 
 
 
 
Met dank aan Hein voor de gezelligheid, ik heb in ieder geval genoten toen ik deze foto's maakte.
 
*****

8 opmerkingen:

  1. Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt, Annemarie, want ik doe dat ook terwijl ik je foto's bekijk. Wat een fantastische serie. 12, 14 en 15 springen er voor mij uit. Fijn weekend. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wordt je wel heel vrolijk van, wat een prachtige bloemen serie.
    Mijn voorkeur gaat uit naar de tulpen foto 19,20,20,22 vin dik echt heel mooi.
    Heel fijn dat je ons zo laat mee genieten.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die narcissen, het doorkijkje vind ik erg goed gezien.
    De tulpen heb je ook lekker creatief gefotografeerd, daarvan vind ik de eerste twee het mooist.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een voorrecht om in z,on tuin te mogen fotograferen en wat zijn de resultaten geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig een waar genot om even alle bloemetjes stuk voor stuk te bekijken .
    Wat een kleuren pracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleurrijke foto's Annemarie, de 1 nog mooier dan de ander.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is toch genieten hé Annemarie. Al die kleuren maken je gewoon vrolijk :-)
    ik vind foto 9 echt bijzonder mooi vastgelegd. Mooi gespeeld met de scherpte/diepte en de kelk van de narcis springt er zo prachtig bovenuit. Werkelijk schitterende foto.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!! Vooral de tulpen vind ik erg mooi (ik ben gek op dat roze)en het doorkijkje naar de Engel vind ik ook bijzonder. Groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen