25-02-15

Shetlanders

De meeste blogs die ik schrijf gaan over de natuur, daar ben ik dan ook vaak en graag. Maar ik hou ook van paarden, heb meer dan 35 jaar actief paard gereden en tegenwoordig bekwaam ik me een beetje in het mennen. Ook geef ik een paar uurtjes per week les op de plaatselijke manege.

Vorige week zondag kwam ik uit een natuurgebiedje dat tegenover de manege ligt. Ik zag de vier Shetlandpony's van de manege lekker buiten in de paddock staan en besloot even te gaan kijken. Het zou een paar leuke foto's op kunnen leveren.

Nou, dat viel nog niet helemaal mee, de pony's vonden mijn aanwezigheid reuze gezellig en kwamen veel te dichtbij staan. Eén van de kleintjes kroop bijna bij me op schoot. Enfin, hieronder een paar foto's.

***

7 opmerkingen:

  1. Dit is genieten wat een prachtige uitdrukkingen hebben ze iedere keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, shetten zijn zulke stoere "paardjes" , ze kunnen heel erg fanatiek zijn. Mooie foto's ! Groetjes Adria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat dat niet makkelijk was, Annemarie. Want hoe pak je dat aan. Toch ben je er goed in geslaagd, vind ik. De foto van alleen het oog is ook een intrigerende. Leuk.Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach wat een poepies, ze hebben echt een lieve uitstraling. De voorlaatste foto met die twee met de hoofden bij elkaar is erg leuk en de close up van het oog, ook een mooie foto
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's van de paarden Annemarie.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja dit was denk ik inderdaad een flinke uitdaging, ook al door de omgeving met de afrastering.
    Maar je bent er in geslaagd een leuke serie te maken, waarbij 6 rn 7 mijn favorieten zijn.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen