17-09-15

Een nieuwe look

Het zal de vaste lezers van mijn blog niet zijn ontgaan: 
EEN GEWIJZIGDE NAAM EN EEN NIEUWE LOOK!

Ik werkte nog met een verouderd sjabloon, waarin ik geen wijzigingen meer kon aanbrengen. Na lang aarzelen, dit blog is immers onderdeel van mijn website, heb ik besloten om toch mijn blog alvast te vernieuwen. Website en fotoalbums komen later aan de beurt en eens zal het weer een geheel vormen.

In dit blog laat ik een paar foto's zien die ik afgelopen maanden "in opdracht" gemaakt heb.

Noëlle, een prachtige Heilige Birmaan.

Saartje, hier nog een kitten, inmiddels al een hele dame.

Onze eigen lieve Pien, een echte knuffelpoes.

Storm, een enthousiaste Groenendaler.

Pien, een pittige Stabij

Sandy, een Jack Russell.

Finn, een super lieve Riezenschnauzer.

Wendy & Just Jack.

Jacqueline & Sano.

Ter ere van mijn vernieuwde blog dus een kleine greep uit mijn werk van de afgelopen maanden. De personen in dit blog weten dat ik enkele foto's gebruik in mijn portfolio, ik vraag altijd netjes of dat mag, ik zal nooit zomaar iets op het internet plaatsen.

***

9 opmerkingen:

  1. Een mooie en rustige lay out, prachtige foto's. Wat mij betreft een duidelijke en overzichtelijke blog.
    Groetjes
    Joost

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemarie,
    Mooi vormgegeven blog. Ook heel prettig dat je witte letters op grijze ondergrond hebt gebruikt dat is voor lezers erg rustgevend (daarom heb ik dat ook voor mijn blog gebruikt.) De foto's in dit log zijn prachtig en haarscherp.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is geweldig mooi geworden.,de foto,s komen zo nog mooier uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige verandering van je blog en even prachtig je foto's Annemarie.
    Erg mooi om te zien.
    Fijn weekend, groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er mooi uit Annemarie en een prachtserie dieren laat je hier ook zien, compliment!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annemarie,
    Ziet er mooi uit je blog, dat grijs heb ik zelf ook, vind het heel rustig als achtergrond.
    De foto's van de dieren zijn ook heel leuk, dit is toch weer net even anders als dieren fotograferen in de duinen of een dierentuin.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annemarie,

    deze opdrachten zijn uitzonderlijk mooi gemaakt :-)
    Dan je blog zelf: Ik wist niet eens dat je wijzigingen kon aanbrengen op een sjabloon.
    Ik heb steeds vanaf begin de zwarte gehad met de bruine letters en durf niet eens wat te veranderen. Stel je voor dat ik alles kwijnt raak brrr........
    Bij jou is deze verandering wel een hele mooie . Ik hou wel van grijs en zwart.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het wijst de weg vanzelf Helma, en zolang je niets opslaat is er geen vuiltje aan de lucht.

      Verwijderen
  8. Af en toe een verandering kan geen kwaad zoals je laat zien. De foto's komen mooier over dat in de vorige versie.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen