15-11-15

Een nieuwe mijlpaal

Ongelofelijk maar waar, sinds ik op 28 augustus 2012 mijn eerste bericht schreef, is mijn blog 30.000 keer gelezen. En daar ben ik best een beetje trots op.

Ik wil iedereen dan ook even bedanken voor het lezen, en natuurlijk ook voor alle leuke reacties.

Bij zo'n mijlpaal hoort natuurlijk een foto.

Noorwegen, in juni van dit jaar, deze foto is gemaakt rond 23.00 uur en dit is hoe "donker" het wordt in Noorwegen in juni. Deze foto is gemaakt vanuit het raam van onze hotelkamer. Zo'n mooi uitzicht, we hebben niet eens de gordijnen dicht gedaan, we kregen er niet genoeg van.

***

Meer foto's van Noorwegen zijn te zien op mijn Facebookpagina 

4 opmerkingen:

  1. Een felicitatie waard Annemarie.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met deze mijlpaal Annemarie en je viert dat met een mooi opname.
    Nu op naar de 60.000...
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze mijlpijl en wat een bijzondere foto. Heel apart he dat het niet donker wordt.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen